Jag gäspar godnatt och vinkar åt dom.. Åt er

Jag är fortfarande uppe.
Eller fortfarande vaken, jag ligger dock nerbäddad i sängen redan.
Ögonen börjar prata om att dom lixom vill stänga igen butiken för ikväll.
I should let them, för vaad ska jag ligga uppe så sent och göra?!
Skulle laddat min lur via internetbanken nu men vart skulle jag hitta krafter att orka ta mig upp och hämta dosan?
Nej, jag får vara en sån tråkig människa jag absolut inte är, och sms.a svar tomorrowmorniiing.
Jag gillar inte att inte få svar på sms. Det kan bugga mig nåt galet mkt.
Jag ska svara såkalrt.

Nu är klockan snart ett, jag ska stänga ner min rosa DELL och försöka bli  typ allraaa bästa kompis med mitt nya täcke.
Jag tror de kan gå vägen ;-)

Imorgonbittii så hörs vii.
Sov vackeeert.
I veckan skare bli soliigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0