Jag kom på två grejjer till.

Två intressant saker till.

Idag så började jag helt utan olycka eller någon som helst förvarning blöda ur min ena näsborre.
Nosebleed, där kom det.
Till och med på min vita tröjaa :((
Asså jag & Syrran är vana med näsblod, sen barnsben.
Känsliga blodkärl där och vi har båda två bränt i näsan flera ggr.
Men det håller ju inte forever lixom.
Så jag är van, tycker mest att det är lite jockigt.
Och spyfärdigt att svälja så mkt. blod.

Sak 2.
Iochmed sovbesök inatt så köpte jag bröd till frukost.
Så jag slipper varm-korv till frukost imårrn bitiit haha.
Jätte gott, mellangrovt bröd som blir skit fint av ett litet besök i min snygga, trendiga rost :D
Såå... Nu vet ni det.

Min hals börjar viska att det kan bli lite halsont och så..
Maybe toonight or tomorrowmorning..
Sämst.
JAG är sämt, jag kan bara inte slita mig från min rosa dator,
när jag myser i min rosa soffa med mitt rosa satintäcke och bara har det braaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0