Jag & Luggen. Med dom ögonen så vill man.



Jag är ju även sugen på den här luggen tills imårrn då.
Men viiissa veet..
Att de ibland kan uppstå lite o-sköna vibbar mellan mig och min lugg.
Det blir lite spänt lixom och kan sluta med att den dras åt sidan eller sätts upp.
Men jag skulle verkligen vilja att den sammarbetade imårrn.

Med those faulous eyes underneath.
Asså riktiga BÄM-ögon som kikar fram under luggen.
Det är jag skit sugen på.
Ganska sotade men med lite vit / silver touch i ögonvrån lixom.
Som öppnar upp ögat lite.
Givetvis fejk-lashes på detta.

Åh jag ska göra mig i ordning hela dageen imårrn :D

Kommentarer
Postat av: natta-lee

skoj att du tycker det =) sj följer jag oxå vissa bloggar men det är alltid skoj att hitta en ny blogg man fastnar för =) skoj att du diggar min me =)

2008-10-16 @ 15:56:57
URL: http://fanzyface.devote.se
Postat av: Nikolina

hihi tack söto!

2008-10-16 @ 16:01:23
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0