Jag visste att dom hade modern mat på IKEA

Kommer inte jag somna som en rikitg ladie ikväll så sääg.
Amen när man är precis ny-dushad, benen är lena, fötterna är mjuka och håret luktar gott och är mjukt och rakt...
Då kan man bara sluta ögonen och le lite. Och lukta på sig.

Haha nuu sitter jag inne på IKEAs hemsida och kollar vare blir för lunch imårrn haha.
- Jävla töönt!
Men det här verkar vara mina alternativ, alltså de jag kan tänka mig :D

KycklingspettKycklingsalladKotlettrad

.Alt 1 Kycklingspett m. vetekornspilaff & basilkaris
.Alt 2 Kycklinsallad m quinoa
.Alt 3 Kotlettrad med pommes & bea (Nyttig eller inte nyttig, det är frågan)

Mest tror jag på kykling...


And I just goooot to say..
Sviin billig frulle va faan!
Frukost på IKEA

10 SPÄÄÄNN!!
10 :- Lixom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0