Mina skor är liiila....

Jag & Syrris fick skiit mkt. gjort på jobbet idag.
Man blir så nöjd.
Våra matlådor som jag hade med åt oss var vrål goda.
Sen mötte vi upp våran Mamii som slutade tidigt idag.
Vi gick och skrotade ganska länge, mamii va shopping-sugen :D

Jag hittade en jääätte fin klänning på Gina som jag vill ha.
Det är en ben-vit tubklänning... Lite babydoll model.
Ganska kort, en liten svart kant upptill.
Nån sån klänning har jag inte.
Jag skulle vilja ha den på Lördag kankse?
Eller på premiären av 'Teatern' nästa helg..


I helgen SKA jag iaf. ha mina nya skoooor.
Dom är lila och klacken är silvriig.
Dom har en rosett bak också.
I felt like a princes ...
Jag hade inga lila skor innan så jag är skit glad :D
Så fick man med nya numret av Cosmo också :D
Syrris fick en hon också, bara för jag veet att hon gillar oss lite ;) Som jobbar där :)))
We like it.
Så ikväll ska jag krypa ner och ligga och bläddra i den innan jag ska sova :D
Myyyysigt! Väärtsa mysigt!


product view of: Party sandal
Drop that...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0