Nu ser det lite mera rosa ut här.. I mitt vardagsrum

Tisdag, och jag har gjort ganska mycket idag.
Hemtelefånen är igåång, så hojta så får ni mitt nummeeeer :P Haha
Och visst hare ringts!
Känns fantastiskt.

Min syrra är här, hon kom med en påse godis.
Hennes CV har börjat arta sig, jag har inte riktigt hunnit börja med mitt än.
Jag har städat istället, dammsugit, damtorkat och städat toaltten.
Mitt hår syns direkt på min svarta matta så de blir till att liffa i.
Så har jag flyttat om med lite grejjer på TV bänkn och byrån och så..
Jag ska fota sen och slänga upp pix här.
Har ju inte ens visat hur min soffa ser ut rosa, Better shape up lixom.

Nu har vi en sockerkaka i ugnen.
Smeten vart lika god som vanligt :D
Så snart äre fika, nygräddad, varm sockerkaka är faktist INTE så dumt.
Efter fikat ska vi sticka iväg på power-walk.
Hoppas ni har en braa dag fellows!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0