Om jag kunde trolla..

Det finns ju vissa grejjer jag skulle vilja ändå på eller fixa här där jag bor.
Alltså inte sånna grejjer som jag typ 'tror' går att ordna,don't panic.
Men om jag kunde trolla lixom.
Hajjar ni!

.En hiss i trappuppgånggen.
Vart den nu skulle få plats meen..
Kankse en korg som satt fast i trapp-räcket som man kunde sätta sig i och trycka sig uppåt.

.Sen en balkong dårå.. Den kunde jag kanske bygga själv.
Jag är ganska händig av mig ändå..

.Mission 3 vore förvaringen i denna lägenhet.
Alla männsikor mår väl bättre av en walk-in-closet.
I miss my old..
Den va rosa och helt amazing.

.Sen skulle jag nog bygga om min dush.
Eller bygga en dush.
Kanske en man kunde sitta i?
För jag sitter ju helst, men vattnet bara ändrar temp. heela tiden.
Kallt.. Lagom - För varmt. Jag hatar'e.
Jag kunde ha en flyttbar, så kunde jag ställa den framför TVn
och bara sitta där helt rak och dusha och glo på Seinfelt...
Vad tror ni.. Jag tror påre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0