Önskar jag nyss fikat, på riktigt.

Nu har jag 'Kvällsfikat' lite.
Lite Måndags-fika. Eller fika och fika.
Jag har inte precis nåt fika hemma, hur gjärna jag än skulle önska det nu.
Nej, jag skalade en morot och hade några slags 'fiber-kex'  (?) eller nåt som jag bredde lite smör på :D
Is-vatten till detta.
- My gääd, vart blir det FIKA?
Morot, kex och VATTEN? Vilken fiiika...
Det var gott, mättande och mysigt iaf.
Fast tänk om jag hade haft ett paket hallon-mazariner! Da hade jag ätiti upp alla fyra.
Åh.. Fett gott.

Jag bad iaf. Syrris köpa med sig några godisbitar på vägen hit imorrn,
 som vi kan ha när vi ska skriva CV :D
Så blir vi nog glada och får kraft att skriiva :P

Nu ska jag bortsa tänderna som btw. är skiit ömma?
Så.. Sleep tight readers, Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0