Rosa power-walk

God morgon, det är Onsdsag.
Jag ska snart sticka iväg på dagens Power-walk och möta upp min snygga syrra ute vid Gamla uppsala högar.
Det är sol, jag är på bra humör och kör rosa för dagens gång.
Vaa härligt va :D
Jag ska pumpa fet musik på vägen dit och jag är skit laddad :D
Så sköönt att vi har kommit in i de nu, allihopa.

Idag väcktes jag av hem-telefånen.
Blir det ett ny morgon-alarm nu ellär?
För jag måste lixom spinga upp i vardagsrummet för att svara... Ahh...
Oooom jag inte bara tar med den när jag lägger mig och har vid sängen.
- Hum, en tanke Kirre, En liiten liten tanke!

Nu ska jag göra mig klar här för Syrris väntar på att få sticka iväg.
Jag ska slänga i mig en treo först bara för jag har tendens till huvudvärk och det kan pajja Power-walken hårt.
Liite mer förkyld idag än igår tror jag :(

Lateeer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0