Skumma rader jag gäspar ihop. Hoppas det dugeer

Sleepovern äger rum juust nu.
Min snygga vän CARRO alias a lot of things. for example
Vimmel Carro & Porr Carro, men mest gillar jag nog Foxy.
Iaf. she's here with me right now.
Jossi och min kära syster var här tidigare också.
Vi svängde ihop tacos och glodde på Tv.

Nu har regnet kommit till stan igen.
Efter jobbet vart det en fika på Barrista med snyggisarna.
Nu svettas vi ihjäl här uppe.

Jag vill bara tala om för er att min vän som ligger i min soffa nu är den bästa som finns.
Och nu ska jag laddda ner Kat Delunas nya sång.
Vi fastnade för den på två sekunder, jag & Carro dårå...
Fresht med lite nya fräsha sånger till kröket på Lördag.
Jag vill ha Lördag nuuu!
Testade min outfit ikväll och det kändes skit bra.
Lite mer solfärg på kroppen bara.

Åh woow... Vilken skön kväll.
Vilket skönt liv jag lever.
Nu äre 'So you think you can dance'.
Låt oss se hiphopparna taack haha...

Slepp tight dudes.

(Vilket sjuukt skumt inlägg det här vart.)
Små tråkigt och lite skumt mest haha.
Håll tillgodo tack *Ler sött* Haha...
Sov gooott :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0