Sov mysigt!

Åh! Jag glömde säga!!
Imårrn är allihopa lediga, vi som inte VILL ha fasta arbeten är lediga haha.
Nej men, både jag, syrris, carro & jossi är off work.
Såå, imårrn ska vi ut och power-walka tillsammaaans.
Fett mysigt!
Jag hoppas att Syrris har frukostmaterial hemma, annars blire en morgonsväng på Willys så fixar vi det.
För det vore underbart med en spännande frukost imorgon Måndag efter en ordentlig power-walk :D

Vi skulle försöka komma iväg i tid, men ändå sova ut..
Så jag kankse inte ska häcka här hela natten
Meen, en liten stund till.
Nu äre nån spöklik film på 5.an som jag ska försöka se slutet på.
Men jag kan säga God natt redan nu, för jag ska nog stänga datan..

Men åhhh! Precis då är filmen sluuuut :(
- Jävla tyyypiskt!
Ajja då ska jag se CSI från början till slut :D

- Sleep tight people, vi hörs imårrååååån :D

Och imårrån äre Färjaaan på TV haha...
Något att längta efter lixom haha *Skratt*

.. Sov gott :))



Värdelöstaste bilden ever.
Men man ser ändå att vi hade två stora skålar med jäääligt goda grejjer i..
Så de va ändå väärt det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0