Tre feta program. Jag såg två

Åhh vi myser i min soffa.
Alltså jag & täcket, de är fett!
Jag fastnade i dushen, så de vart  ingen quicky direkt.
Men jag gillar långdushar, de är lyxigt :D
Sen bäddade jag ner mig, nydushad och godluktande under täcket.
Och då krokades jag av nya serien 'Fringe' eller vare va.
Faktist bra, SOS Gute var också bra.
Jag har tappat IDOL helt typ?

Och IMÅRRN är man lediiig.
Wöw wöw wöööw.
Blir en fet dag. Ska NOG morgonsola... Skönis.
Kvällen blir lugn.
Hemma hos Syrris.
Det är kill-fritt så vi ska ha värsta chillet haha.
Beställa Pizza och kolla på 'Fredag hela veckan'.
Äntligen får man skratta lite :D
Jag älskar't!

Så.. Jag fortsätter kvällen är.
Plockar upp er imorgon och bollar hur dagen går :D
Untill that... Sleep vackert!!!

Min kyl bjuder på ganska lite just nu...
Inte som den här.
Men maybe I should slänga in några av mina killer-heels.
Min blanka, knallrosa beatiibag...
Mina krämrosa ljuskoppar.
Något av mina flashiga LP fodral.
Då skulle min kyl. iaf seee flashig och trevlig ut.

Hittaden den här passande bilden på en snygg blogg för ett tag sen.
It hooked me!
By the little way så skulle dom mintgröna ögonstenarna gjärna få flytta in hemma hos mig..
Skulle ja gjärna slå i taket om  man säger så..



Men NU ska jag leta reda på min säng.
Dra igång nåt game med mina kuddar och täcken.
Det vore grymt.
Fina drömmar åt eer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0