Ännu en dag med solen.

Ah jag halv-ligger i soffan nu och är skiit ruggig efter walken.
Jag längtar efter den varma dushen, snart så.
Men före det vill jag minsann ha nått i maggen.
Har dock inte handlat än, det är såå tråkigt att åka till Tobbes torg och handla själv.
Det är mycket roligare att knalla till Heidis och handla med Syrris..
Well, nåt har jag ju i frysen.
Lite färdiga matlådor.. Eller laxpytt maybe?
Iaf NÅT, klockan är över 3 och jag har inte ätit ett jota idag.
Nu äre höög tid.

Solen sken på oss hela tiden iaf under power-walken.
Vi va ute nästan två timmar, lyyyxigt va :D
Blå himmel och gula löv.
Hööst är fint...

Just det! :D
På väg ut till högarna så mötte jag två små dagis-tjejeeer.
Dom va sååå söta.
Båda hejjade så där tjejiigt på mig ni vet:
- Heeej..
- Vilken fiin trööjaa du har.
Jag svarade glatt 'Hej hej & Tack' Och spurtade vidare.
Och så hör jag hur dom fortsätter
- Hennes skor va rosaa...
Tacka för att våran Wilmis verkligen tycker att hon har super-mostrar vah?!
Vuxna, fiiina tjejer som älskar rosa lika mkt. som hon. WOW!
Sätter sig alltid i knät och ska kolla vad man har för nail-polish, och hoppas alltid lika mkt. på rosa...
'' - Har du rooosaa...''
Pillar på alla armband man har...
'' - Jag tycker dom är jätte fiiina...''
Ån I miss my little giiirl.
Snart ska både Wilmis & Viktor ( Min systers kids), ääntligen sova över hos mig.
Dom längtar ihjäl sig.
För jag ju har sagt att då ska dom få hyra varsinn film, bestämma mat.
Vi ska ha massa gott och bara myyysa, lixom 'utan vuxna' tänker ju dom :D
Jag längtar med, va myysigt vi ska ha älsklingaaar!

Ah iaf. på min walk så möter man även värsta jävla trååkiga, gråa nollan, som lixom är ute och joggar i ett par fula, utslitna prassel-braller, nån urtvättad hood, blek fejja och tråkigt hår.
Som såklart råglor på en annan som kommer där i två söta tofsar, feta briller och gapar rosa.
Tänka er hur HON lixom kollar skit snett på MIG.
Typ, 'Kunde du ha stylat dig lite mer Barbie,' man såg hur hon tänkte.
Då vicka ja bara ännu mera på baken, tugga gummit lite extra överdrivet och tänkte tillbaka:
' Kunde du ha pimpat dig liiite mindre, gullet? Näej, tror inte de va?! '
Trista människa...

Nu äre kitchen för mig.


Kommentarer
Postat av: Frida

Nej men vilka snyggingar! :D

2008-10-16 @ 10:38:01
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0