Nu dissar jag godiset

Ah vilken BRAA Tv kväll de vart.
Gossip gossip gossip.. Med gaanska mkt. gossip :D Haha
My gäd, she killed someone...? Hum!
Och det mesta går som jag vill I 'Ensam mamiii'.
Att Anette ska ha Rickard äre ju inget snäääck om!
Skit-skönt att öron-magnus fick lämna också.
Men Johanna's cykeldejt gillar jag intee... Han är så jäävla töntiig!!

Whatever, inatt kan jag inte sitta uppe och tönta mig hela natten för imårrn äre jobb i vanlig Måndags-ordning.
Work-out efteråt, hoppas att det inte blir alltför sent så att Carolina kan hooka.
Vore skönis att sluta i tid..

Åh så närmar sig Lönings-helgen..
Äre nån som säger att det kanske ska köras 2-dagars då elläär?? Haha.
För det har ju vi nästan slutat med lixom.
Det var Back in the days man körde Ons, Fred Lörd fast man jobbade fr. 7 på Lördagmorgon.
Men de va inte alltid det kändes värt de på Lördamorgnarna egentligen haha.
Men nu har jag sagt att jag bangar intee på 2 dagars, och då får man hålla det.
Men bara om Cärruuu tänker köra på're haha :P
(Och nu började jag tre meningar med 'Men' haha... Very wrong om man hade vart teacher in Sviiidish haha)

Iaf. Jag hoppas på ett fett gäng som är partysugna I helgen.
Vad ska vi ha på oss tjejeeer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0