Idag bjuds det på höst-bilder :D

Allright, äntligen hemma hos Syrris på Lagerlöf.
Det ar man väntat på typ hela dagen haha.
Hon kom hem till mig på förmiddagen, vi gled ner på stan.
Hämtade mitt kamerabatteri, lämnade över min lilla påse till Calle och uträttade några andra små ärenden.
Sen åkte vi hem till mig igen.

Vi gled till Torbjörns torg, handlade för imorgon.
Lite gott att blanda vårat rosé vin med, chirre och hamburgers.
Fett god och enkel mat när man inte just har lust att stå och krubba mat i en timme.
Jag lääängtar.
Pantade min samling som stått i mitt kök ett tag också.
Vi gick och solade och sen cyklade vi hit.
Nu har vi ringt efter pizza så den borde va här snart.
Vrååål hungriga, vi tog riktigt vräkiga pizzor :D
Idag vart det lite trevliga höst-bilder också.
Va kul va :D










Och nu får maten gjärna kommaa.
Åh vad vi ska äta!!
Hörs senare :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0