Min vän blir aldrig din vän.. På det sättet

Asså NÅGRA jävla bra ord om min vän...
Hon heter ju Carolina, hon har ju tagit mig med storm.
Jag tänker ju på henne ofta, det är ju henne jag vill ringa när det händer nåt.
Det är ju henna jag planerar min helg min.
Vi kallar henne Carro.
Det är henne jag brukar dansa med.
Ni vet ju säkert vem det är, det är hon som ler som solen själv.
Ni vet hon som egentligen inte ser 'svensk' ut..
Man tänker mer..
'' - Ahaa, tvillingarna har besök av nån jääligt fräsh LA brud tror vi.... ''
Skulle'rom göra en HILLS serie i Uppsala så äre henne dom skulle vilja ha som huvud-persoon lixom.
''Fame in Flogstad'' typiiish!

Ikväll så hade vi en sån där vanlig, härlig conversation på msn, efter att ha snackat skit i en timme i våra hemtelefåner.
Det är ju snart helg så det finns en del att bolla lixom...
Klänning, heels, mejk n' hair.. Aah ni vet.
Och sen så äre ju så att vi ÄLSKAR att få klä upp oss, och försöka bli bäääm.
Vi vill ju vara lyxiga.
Vi är ju sånna som en dag i våra liv, medans vi är skit snygga & unga ska ju  glida runt i stora, feta mörka jeepar lixom.
Sånna tjejer är vi.
Ikväll satt vi och skickade massa lyx-bloggar mellan varann på msn...
Vi avundas deras fylliga läppar som dom har råd att fixa hela tiden för att dom har glassiga jobb där det inte duger med sneekers.
Vi längtar till den dagen när det är vi som drar på oss den där t-shirten över dom där super-riktiga boobisarna.

Den här helgen ska vi va 'fina'.. Lyxiga lixom.
Det där svallet på håret, dom där söta, korta klänningarna.
Vi kommer att sätta på oss dom där dödar-heelsen...

Kröket verkar bli hemma hos Jossi, vi hoppas på det.
Då tror vi att det blir en del folk, och det gillar ju vi..
We just lööve meeting new people lixom.
Så är det visst tänkt att vi ska förbi och checka Gillet's House-grejj innan BJ och ta en drink eller så..
Looking forward to it, det ska ju va bra tydligen.

Och nyss ringde min Snygging upp igen med värsta newsen som jag inte hade en aning om.
På Lördag-natt ställer vi om till Vintertid så det betyyyder...
Att vi får en extra-timme att klubbaaaa!
Och vi är lediga på Söndag så vi KOMMER stanna till closiiing :D

Lördag nu tack.
Hajjar ni?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0