Nu äre tid att krypa bakom...

Gäääsp på er..
Det här blir en liten gullig kortis.

Igår vare Fredag, det var fina toner på BJ och man sprang på ett & annat gammalt fejs som var skoj..
We shaked our buts a lot and we hade the time of our lives.
Jag fick en skit skön fylla, helt lagom och kunde komma hem och nästan känna sig nykter lixom.
Somnade med en mysig röst i örat (A)
Vaknade utan allt vad bakfylla heter.
Tog ändå en dubbel-treo, gjorde frulle åt mig och bäddade ner mig i soffan och glodde på en sån där skön 'gammal' film och sminkade mig...

Världsskön dag på jobbet, allt bara gleeed.
Det var så mkt folk så man kunde tro att det var julhandel.
(Helg innan lön vare dock, så var fick folk cash ifråån?)

Jag åkte hem och myste, stekte 5 nuggets åt mig..
Som blev lite små bärnda men jag doppade'rom i skit mkt. sweet chili så det kändes inte..
Kollade på Hills och hade de bra.
Sen drog jag mig massa tjocka, mjuka kläder och cyklade till in syrra.
Vi glodde på Stjärnor på is, och började grina när Rafael åkte ut.. Nästaan!
Våran favviis juuue...
Vi åt jordnötsringar.. Choklad, marängsvish.
Jag älskar att goffa (?) Haha..
Vi lirade några omgångar Mario Kart och jag cyklade hem mitt i nattens mörker..

Nu äre en fräsh kropp som myser under det rosa täcket i soffan.
Avsminkat fejs, fresh breath och lena ben, heel fräsht.
Men snart somnar hon..
Vi hös imorgon, ååh vad jag ska sova gott!



Sleep tight sanshinees...
Imårrn ska vi kolla på vad de vart för bilderpå min kamera.. Syrris bilder finns på Fejjis right now iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0