Solen har kommit för att stanna, så även jaaag! Haha

Hallå där köp blåbäääär!
Solen är fan fortfarnade och semestrar i våraaan staad!

Idag tog jag mig ur sängen vid 10.30.
En snabb, smidig dush för att känna suget efter en ny dag, som råkar vara fredaag.
Väcktes av Carolina på luren.
Där hon skriver med all sin energi att hon har med sig träningsväskan till jobbet och är laddaaad.
Jag bara hör hur glad hon är, ofta jag kan banga då.
(Fast annars hade jag nog tänkt ställa in, liite känslig i halsen just nu haha)
Men man ställer ju upp, Syrris hakar med.
Först kommer hon hit och käkar pancakes.
Fett sugen är jag...
- Pliis hurry Siiiz!

Sen har jag lagt upp lite gott kött på tining i min kyl.
Både fläskifile och lövbiff :D
Så jag hoppas att nån vill komma hit och äta ikväll, så bjuder jag lixom haha :D
Det är ju ändå Freedag, och vi ska inte bli fulla den här helgen haha :P
*Hoppas dårå*
Annars kommer jag göra god mat och äta den sjeeelv och göra matlådor av resten :D
Idag är jag glad.
Jag är redan mejkad och allt också, så nu ska jag försöka få bort några irriterande fläckar i min soffa.
Måste hämta upp the cover ur källaren igen...

Jag gillar att bli kallad pumpkin.. Och shaggy och bejbi.. Och gullet och så.
Det gillar ja..

P.S. Igår åt jag kladdkaka direkt ur formen.
Jag tog med mig hela formen och hade i knät och åt upp allt som var kvar med en sked.
Woow.. Det är det inte alla barn som kan göra hahahahaaa D.S.
Sen vart det två varmkorvar till middag :D

Ha den bäästa dagen nuu :D




Kommentarer
Postat av: carolina

fan va fett om du bjöd mig på pankisar någon dag :)



FEET träning later.. kisses

2008-10-10 @ 12:13:27
Postat av: Kirre

Näär du vill babyy!

Jag ska mest dit och glänsa haha ;-)

2008-10-10 @ 12:45:10
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0