Solen skiner ju mega mkt..?!

Idag är det Söndag. Jag vaknar upp och är ledig.
Klev upp, tog en dush.. Blev reen & fräsh.
Jag luktar barnsligt gott, jag luktar persika - Min dushcreme luktar magisk persika.
Solen skiner in på mig.. Det blir väl en bra dag eller?

Ikväll ska jag få mysa med alla mina snygga tjejer.
Om någon timme eller så (?) ska jag och syrris träna.
Det ska bli skönt.
Blir det eventuellt en fika innan med Carla & Carolina.
Ska jag få nån 'frukost' i mig innan dess?
Jag har faktist ägg, så jag HAR frukostmaterial.
Jag kan ställa mg och göra en omelett... Så jag KAN bli mätt typ right now om jag bara satte lite fart.
Det känns trögt.. Lättare att köpa en liten, billig hamburgare på staden...
Let's do it.

Nu känner jag, jag höör ju hur tråkig eller sur eller uppgiven jag låter?
Jag är nog bara inte på jordens bästa humör just nu.
Jag är inte arg eller nåt. Haha..
Mitt hår vägrar göra nåt som jag vill.. Och jag blir kallsvettig av att tänka på vad jag ska sätta på mig.
(Nej, jag blir egentligen inte kallsvettig men det lät bra..)
Jag tror det KAN bli ett problem idag.?
Äre nåt som bekymrar mig elläär?
Maybe, baby.. Fast egentliigen så äre inte det, så don't bother :))
Jag har ändå inget svar på det, men det känns nog som att nån liten nöt ligger där bak i hjärnbalken och gror och ser till så jag inte finner riktig ro och nöjd-känsla..?
Jag är en sån som är bra på att göra en höna av en fjäder.
Fast jag har inte ens en fjäder, och bara av att ha skrivit ner det här nu har fått mig att inse att fjädern reeli reelii didn't excist.

Så... Det blir nog en bra dag, nu tror jag det!



Min morgon playlist.
. Jordin Sparks - Tattoo
. Leeona Lewis - Forgive me
.Gym class heroes - Take a look at my girlfriend
. Petter/AFC - Repa skivan
.2FaceIdibia - African queen

I know.. Hel mysko låtar..
Men dom va sköna idag..
Jag borde städa på min mp3, men jag vet att jag inte kommer orka..
Inte idag, inte just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0