As we like it in the sun with a little cute hamburger in our hands

Idag sken solen iaf. på oss Uppsalabor.
Jag tog cykeln och åkte ner och hookade med Carolina.
Snart kom även syrris ner och vi begav oss mot Barrista.
Varm choklad med whippcream och en skogspaj med vaniljgrädde.
Det va skit gott och skitmysigt.
Sen vare så att det är marknad i stan.
Höstmarknad i höstsolen kändes skit snyggt.
Så vi gick och köpte oss varsin liten hamburgare, satte på oss solissar och traskade till VAxala torg.
Man tar sig dock ganska snabbt igenom alla stånd haha.
Vi gick och ögon-shoppade second hand istället.
Vi gjorde några små fynd iaf.
Speciellt min sirraaa!

Nu har jag ätit middag, laxpytt med lite creme fraiche och lite senap i.
Det är skiiit gott.
Senare ikväll ska jag hare mysigt med gurk och morotsstavar och dipp :D
Jag längtaaaar :D











Jaa, alla har lika mössor.
Och en söt 'tant' förlåt ladieee, stoppade oss idag och frågade vart man köper så söta mössor.
Lindex sa vi och vart glada :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0