Som vanligt har jag så mkt. nödvändigt att säga innan jag somnar

Jag & Syrris är lediga imorgon och vi har bestämt att vi INTE ska sova skit länge.
Ska ta en lång & redig power-walk tillsammans, sköönt.
Och det är skönare att komma iväg i tid.
Så jag har lovat mig själv att dra mig upp ur sängen och lägga mig i soffan MED täcket och mysa med frukost framför Voice show.
Ska koka ägg och göra ägg-macka.
- Åhh va gooott!! Give me morniiing ;)
Sen har man hela dagen framför sig.
Så därför ska jag väl inte sitta här och häcka hela natten...
Som jag annars gör när en ledig dag väntar mig :P
Soom vi vet.. Som vi vet :D

Och.. Snart är de Fredaaag.
Min Syrra vill att vi ska luncha på IKEA på Fredag, jag tror faktist att dom har gott käk där.
Inte bara köttbullar, som sääkert btw. är gott som fääen.
Meen det finns säkert lite 'modern' mat också.
Sooom, nån fräsh pasta eller sallad.
Sen har'om god morotskaka där också :D

Förresten..
Har JAG... Elsa Kristina Karlsson, Fastnat i skit-serie-träsket..?
Two and a ahlf men... (Med sjukligt irriterande-byta-scen-ljud... ''Meeeen'')
Scrubs, Frasier och Seinfeld och dom?
Som bara vi som inte har nåt liv och sitter och glor TV när det egentligen inte är nåt att se på TV.
Men vi har inget att göra så vi glooor på're ändå.
Jag ser dom ofta... Konstigt...
Jag förvånar mig själv, för jag hatar dom.. Egentligeen.

För jag är egentligen mer en flicka som tittar på The hiiills (Och dom serierna) , Svenska såpor (Som inte går längre) ,
One three, Gossip, Grey's och doom...
Ah och vanliga shower som Idol och underhållande SVENSKA skratt-program...
Och mat-program och sånt...
Inte de andraa juee...?!
Hur mkt. klokare vi nu vart av de där... Meen en liten kvällstanke bara :D

Nu har jag låtit klockan tickat på för att jag ligger och kolla Seinfelt.. (Ni seeer)
Såå, time to shape up.
Av med sminket och ner i sängeeen :D

Sov Gott Sverigee!
SOV GOTT SVÄÄÄRIGE :D HAHA...

P.s Idag köpte vi en chokladkaka - Jag & Kajsa.
Kuuunde ha fått en Marabou Amigo, men Kajsa gillar inte ??
Kuuunde tänka mig en apelsinkrokant också.. Men Kajsa va inte sugeen.
Hon valde en vanlig med nötter i, och det var iaf. godare än jag trodde.
Men synd att hon inte gillade Amigo... För då hade jag sparat min del tills nu :D
Varför fick hon välja rå?! D.s

Det är faktist inte så konstigt att jag har så mkt. att skriva, för även om jag nu ringer flitigt med min home-phone, så äre mkt. man kommer på men som stannar inne i käften lixom... Såå man vill ju tala om för NÅN vad man tänker lixom :D
Ellerhur va :D

SOV GOTT SVÄÄÄÄRIGE Haha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0