Bloggen lever med bilder igen!

Måndag, måndagen är våran lediga dag.
Vi som blir ifråntagna Söndagen som Gud döpte till Vilodag,
vi får ta igen oss på Måndagar :D
Jag sitter i syrris kök.
I slept here, det vart för mörkt & sent för det skulle kännas värt att cykla hem igårkväll.

Jag cyklade hit efter jobbet igår, vi åt väärldsgod mat.
Lyxig spaghetti med köttfärsås och vitlöksbröd av hiigh class om man säger så.
Ännu godare vart det nog för att jag inte ätit något annat denna dag.
Mer än surplat två glas treo och möjligtvis lite regnvatten jag råkade svälja då jag höll på att trampa ihjäl mig ner på stan.
'Gossip Girl' drog igång igår och därpå följde underbara 'Ensam mamma söker'.
Feet Tv kväll alltså.
Sen såg vi 'Fringe'. Men de va nån repris igår va, för det där hade jag sett.
Vi gillar't iaf.

Solen har nu begravt allt regn som hälsade på igår.
Dock så var det mysigt med regn just igår.
Men Idag vare skönis att vakna av solen som killade mig i ögonen
Men va fan.. Lördagen då. Here we coome!

Som vi längtat.
Tjejerna kom hem till mig. Vi lockade håret och satte på oss fina kläder.
Vi åt skiiitgoda hamburgare i min soffa.
Vi började tappa upp rosévin i glasen, höjde musiken och började dansa.. Haha, och filma :D
Kära facebook-vänner, time will show vad som hände i mitt vardagsrum i Lördags :P
Väääärt vare, man kunde nog tro att vi ibland skulle skratta ihjäl oss.
Men regnet kom, och så även taxin.
In på Birger Jarl, och heelsen var ju på så vi intog givetvis the dancefloor right away.
Döda skulle vi, ägde gjorde vi ;-)
Låtarna var feta, och alkoholen fanns i blodet.
.. Vilka vare som drog med oss upp I vipen sen då?
Va vare för gott nattkäk vi smällde i oss?
Vilka vare som gjorde min Lördag oförglömlig?
 - Ladies, ladies.. Ni äger mig!
Sen säger jag inge mer för jag vet inte vilka som läser min blogg.
Over and out.

Ikväll ska vi äta middag hos våran moster.
Våran gammelmormor är här så vi ska dit och mysa :D
Jag har kameran fått tillbakaaaa.
Så idag kan jag genast visa lite trevliga pix på mig och damerna.

















Ni ser väl hur jag trivs med mitt liv!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0