Do I scare you?!

Okej, I got to take something up!
Dessa kommentarer jag säger jag tycker såå mkt om..
Enligt mig så får man skriva 'mindre positiva' komenntarer OCKSÅ på bloggar.
Alla kan inte gilla allt eller alla eller allt man skriver.
Men ska man kommentera o-positivt så tycker jag bannemej att man kan slänga in ett namn.
För vågar man inte stå för sin åsikt så kan man hålla åsikten inom sig.
Så tycker jag, sen vet jag att man kan välja att granska kommentarerna innan om man är rädd för att på en mindre rolig comment published på sin  blogg.
Men ärligt!

Nu skrev nån att Jag & Min vackra tvillingsyster ser ut som transor eller typ Nanne Grönvall!
Då säger jag så här:
- Chilla Gunilla! Och släng hit en söt bild på dig så jag bedöma dig också gullet!
Jag har känt mig som en transa en gång haha, och då vare mkt. som var fel och jag sminkade av mig en timme innan avfärd haha.
Ask my ladies about that night.
Men annars känner jag mig fan inte som en transa, My gääd.
Eller är ni flera som tycker att jag & Min syrra ser ut som Män, UTKLÄDDA till ladies?
Plis tell me i så fall...

'Deen' person som yttrade sig skrev 'Hjälp..'
Äre fler vi skrämmer med våra looks eller?!




Kommentarer
Postat av: j

Tjena sötnos , allt bra med dig?

2008-10-20 @ 18:19:22
URL: http://straweberry.webblogg.se/
Postat av: Kajsa

Bra skrivet syrran.. Chilla gunilla du som ville va anonym!

De här va defenitivt en bild till din fördel och jag tror nog det är någon som kanske behöver briller!

Mindre karl kan de inte bli ju ;)

2008-10-20 @ 18:22:51
Postat av: Jessica

Tack så jätte mkt för den fina komplimangen!:)

Å du skit i dumhuvudena som tycker ni ser ut som transor! Pfffffffft den som skrev det har ju noll koll, jealous är vad han/hon är!

Keep up the good work bruden! ;D

2008-10-20 @ 18:33:32
URL: http://mrmrs.se
Postat av: Frida

Hahahahaha man kan ju inte göra annat än att skratta, ni är sötast vinner <3

2008-10-20 @ 18:34:07
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej det tycker jag inte, kanske bara lite för mycket smink? :)

2008-10-20 @ 18:57:44
URL: http://minigrisarna.blogg.se/
Postat av: carolina

Så klart det är mycket smink det är juh fest..

hahahaa, det där naturliga på korgen är något vi fet dissar.

Äre fest så äre fest!!!

2008-10-20 @ 19:12:27
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Haha my gäd visst.. vill man vara naturell så fine men detta är bara fest sminkningen som känns väldigt aktuell för oss- i våra kretsar fokuserar vi mer på fire action haha ;)

2008-10-20 @ 19:20:11
Postat av: Frida

Mina värsta egen designkläder coming up tomorrow, LOOVAR!

2008-10-20 @ 19:21:03
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Kristina

Haha okej tack 'små pigs'...

Men the makeup IS fine :D

2008-10-20 @ 19:33:37
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Sara

Okej. Det var ändå en rätt "lindrig" kommentar... Jag fick den här i min blogg för ett tag sen:



"Du måste vara den mest patetiska människa som finns...Du kommer alltid vara en förlorare...en vilsen bondtjej som klär sig i ginatricot kläder och ser ut som ett billigt smuts! dina pinsamma inlägg har iofs givit oss ett antal skrattattacker, dina uttryck och hemska stavningar hör hemma i lågstadiet! Att du ens kan tro att du är åtråvärd är helt obegripligt..Precis som alla dina tidagre år kommer du förbli...ingen! Så snälla "bara rara underbara sara" sluta försöka vara någonting du inte är! Du vet lika väl som oss vart du har din plats när du kommer hem=)"



Tur att jag känner att jag inte behöver trycka ner andra för att må bra själv, tror du är likadan. Människor som gör så och skriver såna kommentarer har något allvarligt problem, med sig SJÄLVA. Bite back!

2008-10-20 @ 23:28:09
URL: http://metrobloggen.se/brus
Postat av: Anonym

Va dhar hänt med era ögonbryn?

Ni ser förvånade ut jämt inte minst den där svarthåriga

2008-10-25 @ 18:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0