En hiss & en diss in pix...

Okej nu äre härva på MSN... Kläd-härva.
Jag, Syrris och Carro is talking clothes for Friday night.
- Hur gåre dårå..? 
Haha. Sämst skulle jag säga.
Jag har nu prövat idén med en svart klänning över spets-tröjan, men det har jag redan strykit.
Även fast det kankse var fel klänning jag provade med.
Nej, No dress over, de va inte de va jag sugen på...
Ja va egentligen sugen på låga jeans till..
De har jag kommit på, men inte svarta och inte heller några i nån gråaktig färg.
Inte BLÅA heller... Nån snygg, ganska ljus färg till hade jag velat ha.
Låga & tajta men jag hittar ingaa häär!
Ehm... Så de lär väl sluta med att jag får slopa spets-tröjan för att jag låser mig till den men dissar allt jag kan ha till...
Been there om man säger så...
För jag vill heller inte ha nå high-waist över.
My gäd vilka problems.
You could tell by our msn-conversations right now :P

Jag önskar jag hade haft min glansiga, korta vinröda jacka från VILA nu.
Har den undanhängd på jobbet men det är nog inte riiiiktigt så jag känner att det vore smart att köpa den innan lön haha.
Har jag tur kan jag få låna Syrris korta, gröna. De kunde jag me va sugen på..
Det kankse blir en liten lugg som förutspått iaf...





Ska rota vidare i garderoberna och så nu råå...

Kommentarer
Postat av: nathalei

MEN ååååh fy satan vad het i lugg !!!

2008-10-16 @ 00:32:07
URL: http://npersson.blogg.se/
Postat av: Kirre

Haha Äree sant!! Åh va glad jag blir.

Vi får hoppas att de går vägen :D Tack söta duu!

2008-10-16 @ 11:23:35
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0