Lunch ur låda..

Okej nu har jag hittat nåt i frysen!
Jag valde ut en super-nyttig låda med spaghetti och köttbullar haha? Eller..?
(Och ofta man ens har matlådor med spaghetti & köttbullar..) Världens snabbmat!
Men iaf. jag hade 2 st, och dessa är från en av mina nattliga fylle-måltider.
Jag är oftast ganska sugen när man kommer hem, om man inte gynnat något Junk-food-plejs på vägen hem.
Så en natt för inte såå länge sen så intog jag mitt sena kök för LIITE pasta & köttbullar.
Konstigt nog (?) så vart de en del över.
Jag fick så mkt. över så jag kunde preppa TVÅ jävla matlådor haha.
Med TRETTON köttbullar i varjee låda! (Jag räknade nyss)
- My gääd tänkte jag, va jag huungrig elleeer!
Fick ÖVER 26 st. köttbullar.. Hum liite drägen.. Lite drägen..
Jag satsar alltid på fyllan :D

Det ska iaf bli fett gott nu. Fett & fett gott haha.
Som sagt inte välrdsnyttig kost, till råga på allt är pastan stuvad..
(Stuva pasta på fyllan!!?)
Men jag har ändå rört på mig idag och kommer kankse inte äte mer än lite 'Kvälls.fika' sen så :D
Nu är det bara det att tar fett lång tid att få pasta klumpen att bli lös igen.
Im using a kastrull för jag haaar ingen micro ÄN!
Det är saaaant.
- Vah?! Omodernaaa mäännsikaaa, tänker ni.
Meen, de har lixom inte blivit av.. Såå här kör vi :D
De blir tom. äppel-juice till!
(My gäd, det låter som om ja va värsta uteliggar'n, ''bah 'äppeljuice och grejjer..''. Rena rama lyxen...)
Men jag handlar så sällan i mataffärernaa.. Det är bara deet.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

My gääd va skön du är sirran.. stekpannan måste värkligen varit full när du va igång den där natten haha :)

2008-10-15 @ 18:12:53
Postat av: Kirre

Fatta typ kankse 40 köttbullar elläär?

Jag antar lixom att jag skottade i mig en deel köttissar då med, om ja nu va så sugen :D

2008-10-15 @ 19:13:20
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0