Jag hatar

Jag blir så ledseeen.
Nu hade jag skrivit ett skit långt inlägg.
Med massa tankar och sånt som jag hade i huvudet och allt..
Va faan, orka skriva om allt igen :((
Typiiiskt.

Jag blir ledsen.
Nu vill jag ha en godispåse, så jag kunde bli glad.
För jag brukar inte vara ensam på Söndagar, jag brukar hänga hos Syrris.
Men inte ikväll.
Jag borde gå och handla lite godis.
För det är bra grejjer på TV ikväll.
Och kolla själv, blir iaf. lite myisgare med något gott att äta på..

Åh jag orkar inte skriva om :(


Kommentarer
Postat av: carolina

En sån fin tjej med sånna fina ord som skrivs var dag ska inte vara ledsen..

Du klär juh så bra i ditt smile :)



I morgon jobbar jag till 14. Hur skulle det kännas med lite workout efter det ?? :)

2008-10-19 @ 18:36:12
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0