Säsongarna..

Trion har sin säsong just nu!
Alttså jag, Carolina & Kajsa är inne i helt rätt säsong just nu.
Vi vill bah partta heeela tiiin, haha :P
Vi är änna riktiga säsongare vi!
My gääd haha.

Nu sitter jag här, nysolad och fräsh.
Eller nysolad och lite brunare iaf.
Fet otur när ja skulle sola, jag hinner fram till dörrn och där äre 22.59 minuter kvaar av en pågende solning.
Maxtiden är 24 min. så nån hade alltså precist entrat.
Jag skulle sprungit till Fyrishov så hade jag kanske hunnit föree.

Igår vare skiiiit mysigt hemma hos mig.
Mina favorittjeer var här.
Vi lagade tacos och åt upp tacosen och kollade på TV och snackade skit och bara möös.
Sen sov min vän Carolina över och imorse fick jag äta frukost med henne framför Voice show..
- Lyllo mig haa!?
Wow!

Jag & Syrris har lunchat på Donken hela veckan.
Skit gott hare vart.
Ska grejja lite nya matlådor snart för det är också bra att ha :D
Nu plockar jag i mig godbitar ur en candibag som jag och syster gav oss idag.
.. Som igåår haha.

I övermorgon äre Lördag och då äre feeeest.
Fest fest.
Helt sjukt taggad jag ÄR!
VI
är... Det är så jag gillar't.

Nu ska jag dra en skiiiiit snabb dush.
Ut och dra på mig lite sköna kläder.
Tex. ett par knästrumpor och.. Kankse inget mera?
Grab a täcke ur min säng?
Ah men fett najs.
Fin kväll fröken har framför sig.
Vi hörs sen fellows!!





























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0