What's coming up?!

Återigen.. planeringen för 'the perfect look' inför helgen har börjat.
Heelsen har jag..
Ny klänning blir det... Men sen då?
Håret lixom?!
Jag tänker mig nån feet jävla assecoar i håret, eller nån snygg hatt eller nååt!
Man vill ju ha nåt nytt, se lite annorlunda ut mot förra helgen lixom.
Jag orkar nog inte locka heller...
Men var ska jag hitta nån 'Dödar-grejj' till håret är frågan?
Nåt som verkligen SYNS..

Tips tas gjärna emoot :D

Och jag vill veta vad som händer på Halloween..
På Lördagen, På Fredagen ska vi ju på premiären av 'Teatern' som nog kan nog bli grymt tror jag.
Det ska ju tydligen vara Ljud & Ljus som Uppsala aldrig skådat..?
Men Lördagen... Då vill man ju klä ut sig.
Och om inte cheer dräkten finns kvar så vet jag inte ALLS vad jag ska röra ihop.
Känns inte värt att beställa nån super-outfit från typ Eliteladies eller nåt i år också.
Förra året vare ju bigest event på gång lixom ;-)
Och lika tråkigt känns det att köra samma i år igen, hur mycket jag än älskar min 'Soda-pop-kostym' :D
Men vi kan börja med att koka ihop vart vi ska vaa!
Fet fest tack, bjud mig och mina söta ladies så  lovar vi att komma utklädd utan att vara otäcka...

Jag kanske kan klä ut mig till Transa... Det borde bli billigt.. Eller typ Nanne Grönvall?
Vad tror ni..?

R.O.T.F.L.M.A.O
Rolling On The Floor Laughing My Ass OFF!!!


Im just chilling in my pink hoodie...
Eating a bit chokloate.. Lixom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0