Festen börjar infinna sig

Okeej nu rå..
Jag är mejkad och börjar väl se ganska så festlig ut tror jag :D
Just nu har jag en lugg hänagndes i pannan.
Om den blir kvar får vi se... Jag trivs inte alltid i det.
Fast jag VILL göra de.. Jag VILL trivas & känna mig fin i lugg...
En outfit har åkt på men jag har inte heller spikat den riktigt än.
Nu har jag en silvrig paljettkjol på mig med ett svart vanligt ribbat linne uptill.
Ochså med mina svarta lack heels.
Mina killer-heels lixom..
- Hum..

Min syster har världens finaset hår just nu.
Grymt tjusiga lockar.
-Sätt inte upp håreet Kajsa!

Åh vi är festsugna.
Har lite chips & några godisbitar.
Om någon timme åker väl nån cider fram och nån öl åt fröken här...
Ha en trevlig kväll söta ni!
Ha en underbar Fredag-kväll!

Syrris har med sig deras kamera så imårrn slänger jag upp snygga bilder :D
Det törs jag nästan lova!

Puss & Kram på er!



(Nu har jag fått in massor av gamla pix på min dator..
Såå nåt kan man väl bjuda på åt ögonen också va..)

Jag & Syster på SommarClub on Seven 07.
Massor av svart hår!

Kommentarer
Postat av: nathalie

släng ut en bild på dig och luggen :D

2008-09-19 @ 19:30:40
URL: http://npersson.blogg.se/
Postat av: Kirre

Haha luggen sprang och gömde siig :D

2008-09-20 @ 06:14:41
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0