Fixar-Kirre haha

Okej då...
Idag har jag fått mycket gjort, det ska jag säga.
Städat hela plejset.
Dvs. dammsuigt, torkat golv och dammat av typ överallt.
Torkat mitt vitrinskåp lite, för där fanns det minsann fingervatryck som störde mig sjukt mkt.
Rensat massa skit ja haft under bordet i vardagsrummet.
Likaså i korgen som hänger på väggen i hallen.
Och ordnat i min skrubb!!!
Det var mest behövligt.
Rensade bland mina undies, slängde en hel del jag inte använder.
Och strukturerade upp det hela mycket tjusigt.
Har haft massa halsband liggandes i en enda stor röra tex.
I fixed that givetvis...
Så har jag vart ner i källaren med massa skit från bland annat just skrubben och städskåpet.
Massa jävla filtar & överkasst som legat högst upp i garderoberna drog jag också ner.
Jag hatar oreda.
Hittade dock inget jävla batteri till kameran.
Jag vet ju att vi åtminstonde ska ha ett från en gamla kamera.
Vart fan äre?!

Sen så har jag piffat upp mina garderobsdörrar from inside.
Jag satte upp lite ganska så snygga  bilder från en Fornarina katalog jag tagit på jobbet.
Ur läckert vart det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0