Hon fick sig sin candi-bag

Min kväll vart ur-skön.
Jag tog på mig en keps och en stor halsduk och traskade iväg till Torbjörns torg.
Köpte en candi-bag och en stor LOKA.
Kom hem och dushade snabbt.
Sen hämtade jag ett täcke, hällde upp godiset i en fin skål och kröp ner nästan naken i soffan under täcket.
Fattar ni hur bra jag låg där och luktade gott och åt choklad.
Jag hade tända ljus också, HAR eller några har slocknat meen...
Det vart då en godispåse istället för både middag och lunch.
Hur bra det nu va bryr jag mig inte ett dugg om just nu iaf.

Vart besviken när jag insåg att 'Vem kan slå Fredrik & Filip' Inte går på Måndagar som jag hade tänkt.
Meen.. Jag överlevde iaf.
Imorgon är både jag & syster lediga.
Vi ska ha en bra dag. Fika tillsammans, eller käka lunch.
Eller både och. Förmodligene träna.
(Jag säger förmodligen för man kan aldrig veta och då tänker jag inte försöka få det att låta som att är duktigast i världen.. Om jag inte är det)
Vi ska bara vara lediga. Jag ser fram emot det!

Nu vart jag matsugen..
Kanske en omelett eller så?
Med sweet chili, fast jag hatar sweet chilin när det är en helt ny flaska för då blir den så tjock och massa, massa sånna här röda 'bitar' lixom..
Min flaksa är ny.
Jag gjorde mig en omelett sent igårkväl och då höll chilisåsen inte riktigt måttet,
 tur jag hade skurit upp en söt liten tomat till då :D
Jag ska nog bestämt svänga ihop lite krubb.. Kanske med lite kassler i?
Osunda matvanor kretsar just nu i mitt liv känns det som.
Man ska äta när man vill, vad man vill.
Jag kan inte riktigt göra annat.
För jag älskar att äta.
Därför struntar jag i att klockan är mycket nu och ska ordna mat åt mig.
Så det så :))
För nu är jag trött på godiset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0