Hon ordnar upp det för sig!

Dushad och fräsh.
Torrt hår, plattången just påslagen..
Soon I'm done!

Jag har nu diskat upp och röjt undan vuxenpärmen :D
Skönt som fan.
...Vattnat blommooor och så fort håret är grejjat så ska jag ta tag i mina garerober.
Har köpt mera galgar och nu ska det ordnas, jag får spader när det blir rörigt där inne.
Min nedersta byrålåda står typ alltid öppen för den är för full för att stänga.
Där i har jag alla koftor och tjocktröjor.
Nu har jag fixat det med :D
Tog bort alla hoodisar och lade i en av lådorna jag har nder sängen.
Så nu går den att stängaa , wihuuuue!

Så hade jag fått mail från Tele2 nu.
Jag kan få tillbaka mitt gamla nummer trots jag nog inte var registrerad.
Behöver bara göra en anmälan hos polisen så får jag ett nummer jag behöver för att kunna beställa ett nytt sim-kort.
Eller puk koden... Undrar just om jag inte borde ha det nån stans.
I pärmeen i så fall.
Så jag får väl ta tag i det, nog för att jag har alla nummer kvar, som låg på gamla telfåner.
Och redan gett ut det här nya numret till typ alla som behöver det (?) men...
Jag gillade my old number, och har inte direkt lärt mig det nya än.

Kommentarer
Postat av: carolina

MY GÄÄD, MY LORD!! Kristina, jag är GRÅHÅRIG. Hela håret.. Jag dör på jobbet, att jag måste sitta här & visa mitt kärring hår. Tyck synd om mig :) :)



Jag Trycker choklad som törst så jag kommer att komma som en FET GÅRHÅRIG KÄRRING på fredag. Fantastikt...



Älskade carl fixade ny färg hahaaa, blir ruinerad på hårfärg faan.. gosch. Hoppas du får en bättre kväll än jag.. looove you

2008-09-10 @ 16:44:25
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0