Hoppas på att jag kan skrämma bort bacillerna inatt!

Asså Me just löööve being a good locking.. GIRL!
Haha, sitter och småler nöjt över mig själv haha.
Vi lyckas ju med va fan som helst vi tar oss an... Känns det som?!

Ajja, förkylningen verkar komma över mig.
Jag orkar inte bry mig, jag orkar dock sluka glas med c-vitamin med lite hopp om att utmana bacillerna på vägen mot min kropp lixom.
Vi får se.

Nu ska jag krypa ner bakom min vägg.
Jag är så nöjd, jag ställde mig minsann och gjorde skit goda matlådor åt meej ikväll.
En ska jag ha med mig imorgon.
Hoppas Syrris tar med rabarerpaj åt oss som efterfest tänkte jag skriva. SKREV!
Så vi får efterrätt menade jag juu :D
- Tänka sig vad lyxigt det skulle va!

Jag köpte ett par till knästrumpor idag också.
Vita med rosa/gråa ränder upptill.
Så kan man låtsas lite att man är typ lite cheer-leading-aktig när man går hemma och myser :D

Så köpte jag ett paket cookies åt mig också!
Och i helgen köpte jag hallon-mazariner åt mig & syster!
'' - Va sjutton va HON unnar sig nurå! ''
Haha... Aa de gör jag :)))
Kakorna är sånna med choklad-crisp i lixom.
Både vit och mörk choklad + att dom är doppade i ljus choklad.
Vääärsta kakornaa!!!
- Wow... Wow...

Sov gott snygga människor!
Imårrn börjar jag 8 igen.
Hoppas jag inte vaknar och är typ HEELT sjuk.
Det vore trist som fään!


Jag & Syrris på Togapartiii.



Jag hoppas btw. på fet maskerad SLASH halloween fest om några veckor.
Jag är sugen på att föreställa något lixom haha :D

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag säger så här.. det finns faktist fika till dig på jobbet imorn ju, pajen står troligtvis kvar blinkar

2008-09-25 @ 18:49:45
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Kirre

Fett lyxigt syrran.

Jag säger tack ;)

2008-09-25 @ 21:45:59
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0