I en mysig kofta från Tiger, med tända ljus, sminkar jag mig och har det trevligt!

Saluhallen igår.
Jag orkar ej resumera Fredagen nu.
Den va grym, kort & gott.
Trots vissa små 'missar' eller olikheter eller vad man ska säga haha.

Jag lyckades dra mig upp och jobba klockan 8 iaf. imorse.
09.30 sprang jag över och köpte frukost åt oss på Donken.
Sen vare kläärt.
Då hade även 4 st TREOn slinkit i mig sen jag nådde min lägenhet nån gång inatt.

Nu är jag hemma och har det vrål kallt, är skit frusen.
Så jag har tänt ljus och myser i soffan nu.
Bättrar på fejset lite då man visst ska visa upp sig ikväll med haha.
Det är ju kulturnatt vilket jag iochförsig ger blanka fan i.
Men det medför massvis av folk och folk är kul såå.
Vi ska ju lätt ner och se vad som händer.
Sen vet man aldrig vad som händer :P Haha

Hoppas Porr-Carro pallish efter sitt jobb också, would be awsomeee!
Mysigt att träffa Fridis också :)))

Nu ska jag poppa och hare lite bra här :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0