Idag var jag ledig!

Åkeeej.
Jag vet att jag sög i helgen.
Not many words här under Lörd-Sönd inte.
- Sorriiii!

Jag skippar resumé av helgen faktist.
Den va så jävla värd.
Några ord bara.. Det bjussar jag på :D
... Räkmacka..
Äsch jag pallar inte det, jag kom inte på några fler bra ord haha :P
Värd helg hade jag iaf, det kan du hoppa upp och sätta dig påå.

Nu har jag glott på gamla memories på Carolinas blogg.
Feta minnen vi har.
Vi har lixom aldrig varit som alla andra.
Det var ju därför det slog gnistor när vi började hänga in schuuuul.
On Ekey lixom.
Vi tog ju över stället direkt!
Asså jag längtar fet mycket till på Fredag.
Premiär för Korridoren på Saluhallen.
Vi ska dit och shejka.
Men först... Först äre FET förfest hos min Syrra.
Nu äre dax.
Jag hoppas att alla som vi bjuder kommer haha, det är vad vi är sugna på nu.
Inget mysdricka direkt.
Det kommer ju bara bäääm brudar så.. Vad kan gå fel lixom?

Vad bra jag mådde av mitt gaanska så långa samtal nyss med snyggissen Cärruuu...
Jag körde högtaleren och la den rosa luren på magen och bara låg och tjattrade.
Made me feel good, made me get in a very good mood.
Love yooou bejbi.
Fredagen är våran <3

BTW!
Jamba-report!
Vem fan vill ha 'SILENCE I'LL KIIILL YOU'
som ringsignal.
My gäääd!
Hur länge sen vare Jamba spårade..?
Silence.. I kiiill juu!


Kommentarer
Postat av: sebbe

haha ja får nog börja

köra treo-kuren efter man

har varit på studentkåren:)



skönt att vara ledig?

2008-09-22 @ 23:58:55
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0