I'm Kick? My gäääd

'Vem kan slå Filip & Fredirk'  Va stört skönt!
I reeeli, reeli laaajked.
Jag är lite små sleepi men vill inte krypa ner riktigt än.
Så jag fördriver tiden med lite dans - 'So you think y..'
Fan va jag diggar alla rom här hip-hop danserna...
Det är såå coolt med sånna brudaaar!
- Woow, asså. Woow.

Imårrn ska jag nog sticka ner och träna på förmiddagen,
 det brukar vara lugnt då.
Det är då de är najs haha.
Så man slipper hoppa över var och varannan maskin bara för att det är typ kö på dom?



Men asså my new nick?
- Kick! Va fan? Haha
'' Kick, kom på fest hos mig ikväll ''
Jag höll på att dö, Syrris med när jag skrev det till henne.
Thats the new shit asså... Visst då.
Carro med, för du vet vem de är haha ;-)
Jag skulle ringt The double C's och fråga om dom ville på fest hos denna Zäta haha.
Jag dööör...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0