Jag är en SMS tjej. Det är så're är

Åkeej... Idag börjar jag inte förräns 10 och det är en heelt perfekt tid.
Ändå så är det skönt att gå upp i tid så man hinner mysa i soffan med täcket framför Voice show och äta frulle.
Äntligen har jag handlat så nu slipper man dricka brus tabletter till frukost och man kan äta jätte goda mackor :D
Imorse var jag världens tröttaste tjej.. Världens tröttaste.
Sov oroligt, vaknade av min lur miljaarder gånger,
jag svarar aldriig i telefånen när jag sover men ligga och jobba sig igenom sms är egentligen MUCH worse.
Och alarm funktionen på den här telefånen har inte riktigt talat om för mig hur den fungerar...

Och en gång vaknade jag till av ett braak!
Man blir rädd och undrar vad..
Först tänkte jag att TVn skulle ha vält.. Huum, så hemskt realistiskt.
Jag hare en liten rosa fäll-pall som står nere i fotändan.. Det va den!

Well, Igår så glömde jag iaf. to tell about min förmiddagsflört haha.
Det finns ju en kille på Teknikmagasinet som jag tycker är ganska så fresh!
He was working outside skit länge igår och jag hängde vid kassan såå...
We got that amazing eye-connection huur många ggr. som hääälst!
Jag är en sån som gillar att svänga med håret och fladdra med ögonfransarna and just smiiiile haha.
Whata a shit!

I förrgår gjorde jag och Syrris om allafönster på Holmlunds.
Det stora mot Forum gallerian vart vi mest nöjda med.
höstigt och mysigt.
Snart äre ju vantar & mössor som gäller.Jag hade mina blåa, nyaste mössa igår.
Felt skit bra!
Och nu äre små regnigt och grått ute igen så det lir till att pålsa på sig idag med.
At least on the mornings.

Nu ska jag borsta mina gaddar.
See yah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0