Jag cyklade hem från mamii med en tusen-lapp i strumpan. Det är sant!

Försöka att göra imorgon..
' Bädda rent i min säng med nya påslakan :D
' Sola
' Träna
' Power-walk (?)
' Cykla till Dadii och leta efter ett battei till min kamera :((
' Träffa/Hooka med Carolina. (Får se hur frisk hon är och hur lång tid hon orkar ge mig haha)
Skriver jag upp fler punkter så blir det en jobbig dag.

Jag ser fram emot Fredag grymt mycket.
Det är modevisning då.
Så fort vi har stängt på jobbet så ska vi hare trevligt där, alla vi snygga människor på jobbar på Holmlunds :D Haha
Smörgåstårta, skumpa & bärs sa vi...
Sen äre Modevisning 19.30, glömt på vilken nation de va..
Och efter det så tyckte då jag & fler att man bör styra vidare mot ex. Bj... ?
Helkväll alltså, och det ska vara '' Fire-Action'' haa? Haha
- Im not bang på det lixom!

* Mina naglar gick av direkt idag. Jag ska testa fila till dom lite och dra på ett till lager men..
Jag vart lite ledsen av det..
* Jag älskar min nya jacka!
* Igår vart jag nästan påkörd av två cyklar i tunneln borta vid polishuset.
Eller en körde faktist på mig lite lätt.. Men det gick bra!
* Jätte mysigt hemma hos min mamma.
Fick som vanligt med sig en kasse med mat och andra nödvändigheter.
Och en slant.

Ha en trevlig resa nu Mamma, och var inte orolig över att flyga.
Jag ska tänka på reeej!


Kommentarer
Postat av: carolina

Faan vilket lyxliv ni lever..

Glida runt som kändisar imorrn, faan hooka in mig på holmlunds hahahahaa.



Sov gott min sköna böna. Imorgon ses vi!!



2008-09-17 @ 22:33:17
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/
Postat av: carolina

* förvirrad människa *



Mitt snor har gått upp i skallen på mig. Imorgon är det torsdag. PÅ FREDAG menar jag så klart..



peace with love

2008-09-17 @ 22:34:38
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0