Jag känner mig ren och fräsh och luktar gott och har redan bra musik på :D

Åkeeej, fredagen är här!
Syrris ringde och väckte mig runt 9 imorse.
Då släpade jag mig upp, drog på mig en kofta, mjukisbraller och drog ner en keps jävligt långt över fejjan.
Och traskade till Fyrishov.
Idag vare no line för att sola haha.
Jag solade bara en kortis, 10 minuter, det var skönt.
Hem och dusha skit länge.
Så nu är benen löjligt lena, jag sitter med hårinpackning fortfarande.
Har en jättebra från REF som luktar skit mkt. frisör :D
Och det gillar ju jag!
Har min rosa badmössa på mig så det får joxa in sig ordentligt där under...
*Very pretty*
Tånaglarna har jag just lackat svarta och ska väl snart ta tag i mina små händer :))

Syrris är på vääg.
Vi kankse skule styra nån lunch först tänkte jag.

Jag älskar lediga dagar när det vankas fest så man kan få göra sig iordning typ hela dagen.
Man känner sig lyxiiiig!

Be back under daagen :D


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag håller med om att det är skönt att träna när det är lite folk :)

2008-09-19 @ 15:52:42
URL: http://mrmrs.se
Postat av: Jessica

Tack så jätte mycket! va roligt att du tycker de:D

2008-09-19 @ 15:56:09
URL: http://mrmrs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0