Kallade nån mig piller-kärring med rätt eller?

Jag håller mig uppe än och strö-glor på nån skitig film.
Inte tuggat i mig hela candi-bagen än så jag kan bjuda syster på nån sur bit imårrn
when she gets here...

Fast man ska inte lova för mkt. här nu när man börjat bli lite halv-sleepi och så.
För vad kan få mig ur sängen imorgon bitti lika mkt som godiset som står på bordet vaa?
- Kajsa, om du har TUR så kan vi snaska ihop när du kommer :D

Och jag kommer iaf. kunna bjuda rej på ett glas med cola och stora is-bitar i.
Och det vet ju jag att du kommer vilja ha haha.
Den flarran äre iaf. mkt. kvar i :D
Se till o kom hit i tid bara, så vi får ha en heldag!

Så kanske man skulle tvätta av fejjan och göra kväller ändå?
Hoppas jag kan få sova bättre inatt.
För natten som va så vaknade jag av träningsvärk eller växtvärk eller vare va..
I ena benet. HELA benet tror jag det va.
Jag höll på att börja gråta.
Där låg jag alldeles sjelv och kved och försökte massera bort det onda och försökte att inte tänka påre och så...
Men det gick inte, jag fick ta en treo.
Till slut somande jag om.

APROPÅ TREO!
Imorse när jag skulle ta dagens piller med P så slängde jag i det lilla pillret i glaset.
Alltså på ren och skär TREO-INSTINKT!
- JA, jag sväljer gjärna ner dessa tinyy piller med lite vatten.
För annars äcklas jag nästan.

Nu ska jag sluta snacka skit och hoppa i säng.
Imorgon äre freeeedag ;)

Kommentarer
Postat av: tuldan

haha nee de som suger vi är ju inte heller nåra skogsmänniskor.. slutar med att vi köper kantareller i nåt stånd på stan så lägger vi de i en korg o säger att vi plockat :D haha nää men vi är ju sämst vi måste ta oss ut en skog.. ska nog googla fram nån bra skog i närheten:D haha

2008-09-18 @ 23:34:01
URL: http://matuldan.blogg.se/
Postat av: sebbe

hehe:) händer det något kul i helgen då?:D

2008-09-19 @ 11:51:27
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/
Postat av: tuldan

hha jaa visst e vi väl snygga :D veeerkligen, google ger svar på aaaallt! :D

2008-09-19 @ 12:07:15
URL: http://matuldan.blogg.se/
Postat av: Jessica

När anser du det vara bäst att träna? :)

2008-09-19 @ 13:37:12
URL: http://mrmrs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0