Kl. är faktist ganska lite än...

Ah my gääääd....
Idag  är det Lördag, för igår vaer ju Fredag.

Jag & Syrris kom till jobbet.
Där fet smörgåstårta väntade...
Som jag btw. hade dödat för att sluka några bitar av just nu.
Skumpan korkades upp och festen var i full gång.
kl. 19.30 modevisning på Vedala nation.
Till slut vart det Holmlunds tur.
Ärligt talat, we ruuled.
Inte baara för att det vart gaanska mkt. jubel när modellerna trippade fram i våra kläder.
Inte heller baaara för vi råkade ha Goddie-bags som slängdes ut ;-)
Vi knäckte :D
Man vart faktist skit nöjd.
Sen vart de ju Dance-floor ska jag e attt få tala om.
Oh my.... Vart de nån dans då? Haha ;-)

Jag & Syster vart till slut lite oense, men det vet vi ju båda hade me alkoholen att göra.
Idag är det som vanligt glömt och förlåtet,
Vi lämnade stället.. Jag mötte upp en snygging haha :P
Jag gjorde fylle-krubb inatt.
GJORDE.
Jag köpte INTE nån dum kebabtallrik eller liknande.
Dock feta köttullar och stuvad pasta.
Fett gott.
Vilken gris jag vart... Hoppas intaget av mat underlättar för kroppen idag lixom.
Smällt i mig en dubbel-treo och lite goda chips.
Och massa vatten.. OCh lite juice.
Och lite cola.

Jag är skiiiit trött.
Mitt fönster stog öppet inatt - gör än.
Det är skönt i min lägenhet... Min säng var skiiiit svår att lämna.
Jag ligger i soffan med täcket och är mejkad och insåg för typ en halvtimme sen att kl. då va 6 inte 7.
Fattar ni.. En timmes lugn och ro på köpte.
Det bästa som hänt mig i detta liv haha.

Im just chilliiiing.
Idag är det frukostmacka från Donkeeeen.
Hur sugen jag ör på fet fest ikväll vet jag dock inte egentligen..
Hum, det lär ju vara populärt att banag på de...
Not.
Vi får se.
Nu skulle jag döda för en lugn kväll i soffan med det härtäckte.
Det är mörkt ute och jag skulle vilja krypa tillbaka ner i sängen och inte kliva upp på skiiiit länge.
Jag kan dock chilla ganska länge till.
Värt.. Vääärt


Puss & Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0