Lite rivig i halsen än...

Åkeej.. en låång dag.
Jag försov mig nästan lite, men jag hann ändå med frukost i soffan med täcke och te.
Sen trampade jag iväg i dimman.
Det var verkligen helt fuktigt och dimmigt ute.
Och jag var inte riktigt säker på vart jag skulle.
Det är lixom inte såå himla gånger jag cyklat till Ackis.

Ehm men jag kom till Carolina Redeviva,
och det var då jag började undra om vårat stora sjukhus ligger åt vänster eller höger?
Jag chansade och svängde mot vänster, mot eriksergshållet lixom...
Meen så började det kännas fel efter några minuters cykling såå, jag vände haha.
Kom tillbaka till redeviva men det kändes helt fel att cykla åt andra hållet.
Ringde Syrris haha, och sen körde jag mot eriksberg igen.
Min fina Carolina ringde tillbaka på mitt obesvarade samtal och guidade mig ända fram.
Fan va puckad jag kände mig när jag väl såg det.. Sjukhusområdet lixom.
 - Ahh.. Just det.
Jag cyklade och flinade åt mig själv och kände mig sämst haha.
Men besöket gick skit ra iaf :D

Sen hojjade jag hem, diskade upp efter frukosten, betalade räkningarna
och kilade ner till Fyrran och solade av mig lite :D
Hem och fräsha till sig och sen vare stan stan stan!

Satt med Carro hos frissan, hon vart skiiiit snygg såklart. Skiit snygg.
Jag, min syrra, Carolina och henns kärlek luncahde outside.
Sen drog paret roxå/envall till huvudstan och syrris got back on work.
Jag handlade i min ensamhet.
Fick på mig en del kassar ja..
Jag är skit nöjd.
Fick med mig FEM pannband/hårband hem...
Jag ska iaf. ha ETT imårrn ;)

Nya kläder på jobbet imårrn och det är sååå skönt.
Nu äre Fredrik & Filip och jag hejjar fett mkt. på grabbarna.
Har även färgat min utväxt.
Känner mig lite yellow-head typ men..
Det kanske man kan lära sig att passa i haha.

DOM VAANN!
Yes yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0