She's drunk. She's laufhing- My gäääääd

Shit ja jag har aldrig varit this drunk, och skrivit här  haha.
Jag träffade mina snygga människor på Birger.
Jag skakade på min rumpa, jag flörtade och log.
Låtarna kom till slut.
Till slut drog jag & Syster haha.
Jag tog en korv.
Med ALLT, vilket var senap, ketchup & rostad lök. OCH räksallad.
Jag sa till min syster att.
'' Förlåt att jag inte bjuder men jag ill nog ha hela sjelv''
Hon va inte sugen.
Hon är förkyld.
Det unnade jag mig iaf. då jag inte ätit varken luch eller kvällsmackor haha.
Bara Donken 3-4 ggr för mycket denna vecka´haha. *Host* haha


Shiit I'm drunk och orkar INTE laga mat.
Jag barar ligger ch skrattar och ler och messar och så där...
I'm drunk, det kan man nog säga ;-) Fast inte overdriven, långt ifrån.
Jag kan ju tänka & stava.
Jag väckte inatt och ska minsann väacka imorrn btiittti meeeed :D Haha.
För annars äre jag som blir väskt!!
Sov gott.
My pink bed!! the drunken girl is getting close haha.
WARNIIING:'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0