'Smell like the dreaam' Haha, sämst. Jag luktar gott som fään

Åh heej alla söta människoor :D
Nu sitter jag nermyst i soffan med lite marabou mint-krokant och en stor -civtamin brus :D
Lyxigt haa?!

Okej jag är på ett väldigt trevligt humör.
Jobbat idag, det är om-möblering och ny-tänkande på Hollmlunds.
Nu blir det en avdelnig  istället för två avdelningar på dam.
En fräsh istället för en 'märkes' och en 'rea jeans blandat med Bestseller & Vila.'
- Vi gillaaar't.
Jag & Syrran häll på och meckade hela dageen.
Vi vart inte rikgtigt klara, men imårrn så :D
Efter jobbet så cyklade vi hem till Mamii.
Våran underbara mormor är i stan.
She's living so faar away from us så det blir sällan man ses.
Iaf. så käkade vi gott och skrattade och möös :))
Mamii hade gjort en festlig kladdkaka till efeterätt, och sånt gillar ju jag!

Fick även en liten inflyttningsgåva, gift-card på DUKA.

Vääldigt trevligt :D


Och ikväll drog Desperate Housewifes igång igen.

- Woow, jag gillare.

Jag har lockat/ vågat/ våfflat (?) mitt hår.

Åååh jag längtar tills på Lördag, jag vet att det blir som jag vill.
Imårrn börjar Grey's Anatomy och då äre sleepover hemma hos mig.
Carolina bjöd in sig själv och jag vart hel-glad för det.
Jossi & Syrris kommer med.
Kanske t.o.m Carlii kan dyka hiit?
Jag ska fråga :D

Nu är min chokladkaka slut så jag ska gå och tvätta fejset med mitt nya rengörings-kit.
Det är från Yvonne Ryding,  jag & Syrris fick varsitt 3-stegs paket av Mamii when she got back från the utomlandsresa.
Jag älskaaar dagkrämen!
Lika mycket älskar jag min nya parfym som hon också kom hem med.
Tommy Hilfiger's doft Dreaming.
Så luktar jag nu.

En liten ur-viktig notis!!
Jag har kvar plåsterlappen på armen där staven sattes in går.
Och det är lixom fortfarande ömt och lite obehagligt.
Så äre som ganska mkt. blod också, men jag ryser av att tänka på att börja pilla loss plåstret!
Nu vet ni det! Hum..?



Från och med Söndag så kommer den här bloggen börja leva igen,
Med nya bilder från dagarna som går just nu lixom.
Det lovar jag.
Men untill...
En snorgammal bild från den där tiden när Seven fanns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0