Man solar, man har inte fest i det där lilla rummet!

Okej här kommer Dagens härva.
Den uppstod, eller tvingade sig på mig när jag skulle sola.

Det är ju bara ett solarium så man kan ha otur och få vänta.. Jag hade fet otur.
Dörrn va låst men ingen solning pågick...
Dock hörde man världens liv därinifrån, men ingen solade?
Hände nada..
Tills slt öppnas dörren och en vuxen mäniska kikar ut,
FYRA små barn traskar ut... 'Mamman' följer med,
Sedan stänger en ytterligare människa igen dörren igen innifrån.
Inga mynt läggs i, ingen solning pågår.
- Va fan händer? tänker jag...
Jävla dunk därinnifrån bara.
Och tiden går, Im telling you guys..
Dörren öppnas igen och en till 'vuxen' kommer ut med en till unge.
ÄRE FEST ELLER???
Nån meeer är där inne och låser om sig igen!
INGA MYNT LÄGGS I!

- Hallåå, det är köö!
Här solar man, inte har fest!
Åtminstonde en fem minter tickar nog på... Dörren öppnas och NU slänger hon i pengar!
- Vad har hon gjort innan då, LETAT efter guld-tiorna elläär???

Tack och lov var det ett fräknigt sällskap och sånna tål ju inte så överdrivet mycket sol så hon la endast i tre tior.
Tio minuter till tänkte jag och satte mig på golvet utanför.
De tio minuterna gick och avkylningstiden går igång.
Nu kommer två till ur det fräkniga sällskapet springandes.
Börjar knacka på dörren och rycka i handtaget.
- My ass att dom ska in nu, tänkte jag.
*They did not speak my language*
Men dom fråga om jag skulle in...
 - Nej jag bara står här och läser på den här Sol-affishen om rekomendationer och olika hudtyper så jag VET TILL EN ANNAN GÅÅÅNG!!
- Yeah, Im going in, Var ja jävligt snabb att svara.
Såå till slut fick jag komma in...
Fest hade rom haft. Det kan ni hoppa upp och sätta er på.
De va blött på golvet, låg läkerol all over the plejs.
Tomma festis-förpackningar och ett par barn-strumpor låg på golvet...
Så gör vi inte i Sverige, tänkte jag då.
- Va fan!!!

Kommentarer
Postat av: tuldan

Vi är så dåliga som vi kom aldrig ut till nån skog.. :( :( visste inte riktigt vart vi skulle.. lättare sagt än gjort vare visst.. du vet ingen svamskog?? tror du de finns i stadsskogen!? Haha eller man kanske måste ta sej en bit ut? :P

2008-09-18 @ 22:40:27
URL: http://matuldan.blogg.se/
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och RÖSTA på mig och LÄNKA till mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-18 @ 22:44:05
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: sebbe

hehe sånt irriterar verkligen en till max:P

2008-09-18 @ 23:10:24
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0