Underbara dag i Uppsala

Så vart man utsövd idag också då haha...
Men nu har jag fått på mig ansiktet igen och håret är plattat och uppsatt.
Idag blir det stövlar och over-knee strumpor.
Soom jag har längtat efter detta.
Ska sno om mig är en stor jävla halsduk också, kankse bara en kofta och skippa jacka.
Det vore mysigt..

Jag & Syster ska ner och mysa på stan.
Fika och så, skrota i affärer..
Idag känner jag nog för att göra några små värda inköp.
Kankse nån halsduk elläär... Nån skön topp.. Eller nån kofta eller nååt iaf :D
Det kommer nog min Siiirra vilja också :P

Nåt vräkigt till fika.. Inte precis.. Nåt litet haha.
Morotskaka kankse..

Ja sen ska jag köpa nåt nageltjosan.
Har sparat ut mina naglar så fint med hjälp av lösnaglarna och nu ska jag bannemej hålla den här längden.
Så nån nagelstärkning ska jag köpa idag.

Nu börjar nog min siiirra också vara kläär så.
Here we come!

JOHN FRUSCIANTE - MURDERERS
Feeet låt, jag gillar den skiit mkt.
Som ett enda långt skönt gitarrspel bara.
This girl do like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0