Smirre, aquatini, fruktis & piggiis = Woow







Fredagen vart feeet.
Bara snygga människor hemma hos Kajsa & Andreas.
Vi drack snyggt & gott.
Vi shottade på golvet, vi ... va glada.
Taxi ner till Saluhallen.
Lite dåligt med folk, vilket mest resulterade i att vi fick glänsa mer on dance-floor.
Vilket vi gjorde, troo mig.
''Holmluds ägde golvet'
Från en pålitlig & nykter källa haha :D
Jag hade skit kul.
Tack allihopaa :D

Nu ska jag dra och handla lite goda grejjer med Kajsa & Andreas.
Det är söndag och vi är inte bakis så vi måste ha i oss nåt gott.
Har vart lite seg på uppdatering under haljen meen..
Igår var man mest sliten såå.
I did not pallish bloggish lixom.
Typissh!

Det första jag gjorde när jag kom hem från jobbet igår eftermiddag var att färga om mitt hår.
No longer a yellow head.
Fett skönt.
Såå, nu vet ni det!

Kommentarer
Postat av: Linda

Kan du inte skriva receptet på drinkarna, ser så smarrig ut att man blir ju sugen att terra nån gång =D

2008-09-29 @ 12:35:11
Postat av: Alina

Godagens! kikar in* :)

2008-09-29 @ 12:39:56
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska man blanda, smirnorr, aquatini, frutis å piggelin?

låter grymt got

2008-09-29 @ 16:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0