Wh... Whi.. Whinnerbreads...

Nu är jag heelt mör.
Mina armar är som kokt spaghetti.
(På tal om spgahetti så glömde jag min matlåda hemmaaa idag.. ahhh)
Anyway, jag tränade idag efter jobbet.
Körde en timme på bandet först för att slippa Utomhus-walk när jag kom hem.
Helt klart värt det.
Sen pumpade jag armar armar armar...
Jag har faktist starka armar, såå ni vet!

Vi hade ju ett födelsedagsbarn på jobbet idag haha, så man fick ju i sig en bit tårta faktist.
Jag tog nog en ganska så stor bit..
Så vi får hoppas att jag jobbade bort den.
Plus att jag & Emma lyxade till det med varsitt wienrbröd till lunchen..
Det är väl typ det onyttigaste man kan äta?!
Ajja, de ska va gött o levaaa...
Jag går ju alltid till och från jobbet nu så det är faktist lite positivt extra motion.
*Braa*

Nej men helt ärligt, sämst att jag glömde matlådan hemma va!
Helt sämst.

Ännu sämre var att jag trillade i min trapp nu när jag kom hem.
I stentrappan, landade på knäät.
- Aootch.
Det gjorde alldeles för ont.
Jag var så himla trött så försökte jag skynda mig upp men kroppen följde inte riktigt med lixom.
Typiskt, helt less vart jag!
Meen.. nu känns det iaf. lite bättre!

Ska cykla hem till mamii snart.
Hon åker på semseter till soligare ställen imårrn så vi ska dit och säga heejdå :))
Det kankse bjuds på nån mat också eller så :P Haha..
Så ska jag förhoppningsvis på lägga vantarna på ett kameraatterii då,
I better fix this now asså.

Jag har haft en bra dag.
Jag är nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0