Idag planerar jag shopping på mitt jobb

Torsdag, snart veckoslut och helg.
Tummen upp här va.
Och vädret har kommit tillbaka!
- Ja tack på den.
Riktig sommarhetta.
Hade min lediga dag igår och den tillbringades med the girls of mine.
Fika på Årummet med Carro & Issa.
Jag tog väärldens största morotskaka.
Fick inte i mig hela och det är unusual lixom.

Sen gick jag på bolaget och köpte nån kasse cider.
Mötte upp Matilda & Kajsa efter sju och gick och satte oss vid ån med sallad & kalla cider.
- Ja tack.

Fest på Lördag.
- Jossan, äru sssssugen? ;-)
Vi ångra oss lixom hihi..

Imårrn ska vi gå ut och käka med Mamii.
Det blir nog Tztatsiki.
Gott & Mysigt.

Sen är jag bara fett less på snacket.
Det kommer alltid fram.
Jag vet vilka jag & har vart jag har de.
Hur trött som person kan man bli när man inte kan låta bli att låta grodorna hoppa ur munnen om folk som kallas ens vänner, till folk som man borde förstå kommer läcka ut dessa grodor.
Antingen har man så galet många att det inte spelar någon roll om man mister nån då och då.
Eller så har man ingen och kämpar desperat med fula medel för att binda nya.
Vad vet jag.
För mig verkar det tröttsamt iaf.

Jag hoppas att jag & Syrris får lunch samtidigt idag, det vore sjukt värt.

Och idag äre Torsdag som i Torsdagen när Fridi flyttar från stan för andra gången.
Jag kommer sakna reeeej <3
Men den här gången SKA jag hälsa på.
Be so sure, fina tjej <3


DET ÄR ÅTERIGEN TAG 3 BETALA FÖR TVÅ PÅ HOLMLUNDS.
Gäller denna gång endast rea.
Men då vi pressat priserna sjukt mkt. så kan man ex. fynda 3 par Mini Market plagg för endast 398:-
(Som utan rea och kampanjer skulle gå på över 3500:-)
Det ska jag göra.
Två par shorst och en kjol, för att nämna lite av min tänkta shopping.
Fyndaaaaa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0