Nu äre mörkt ute

Åkej...
Jag är lämnad hemma all alone.
Ledig imårrn - Feels good.
 - Det är bara Ja tack.

Det är en lovestory på television och jag kollar och blir kär lixom.
Har en liten candi-bag och ba myser.
Dock själv.

Ehm...
Helt bra helg.
Lugnt och tidig sänggång i Fredags.

Upp skit tidigt och iväg till American car show.
I spöööregnet, och det höll i sig.
Och det höll i sig.
Och det HÖLL I SIG!
Frammåt 1-2 tviden? gav det sig till slut och tom. fröken solsken kikade förbi.
Vilket förde dit folket.
Alla ville ha öl.
Och alla ville ha oss.
Hahaha skraaatt, vi kommer ihåg hur det var förra året.
Och vissa var där i år igen, och var lika kära.
Och hade kvar mobilfotona från förra året haha.
De dricksade och RAGGADE och drack och knäppte kort.
Man lär gilla den delen om man ska jobba i den där branchen.
Men man kan ju inte annat än skratta när de dricksar med sina hemmanycklar och menar att man gjärna får behålla dom....
Om det hade varit den där ur-snygga brandmannen som käkade där och log åt mig som i en film faktist.
Om det varit han som dricksade med sina hemmanycklar.
- Dåå hade're varit Jaaa tack.
Lättförtjänta pengar iaf... Som sagt - Jag diggar såna jobs..

I Lördags varte Kräftor hos Mamssiii.
I lööve kräfts - I mean reallyy lööve.

Idag sov vi ut, cyklade ner på stan.
Shoppade :D
Shoppade kläder på vårat jobb.
Skinnjackorna, braller, koftor och topar.
Inget bateri i kameran så jag kan inte visa :(

Nu fortsätter filmen.
Den är mysig.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hoppas du hade de mysigt igårkväll och kunde somna när du ville :)

Luren är tom men de visste du ju.. idag har du iaf en heel schöön daag right!

Hörs på min lunch kankse.. :) Eller nått..

2009-08-24 @ 08:44:02
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: simone

Hallå sötan! hur är läget?

2009-08-24 @ 16:29:37
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kolla din hotmail! Mycket viktigt!!!:(

2009-09-02 @ 16:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0